2013年9月9日 星期一

又新又靚-屏山天水圍圖書館


位於天水圍西鐵站側的文化康樂大樓, 曾獲得香港建築師學會頒授2011年年度全年境內建築大獎, 而地下至6樓就是屏山圖書館,今年2月才開放, 所以無論環境或是書本都非常新淨, 成為我和兩個囝囝最愛到的地方之一.

(下圖)大樓設計新穎, 樓層內有天然採光及清風送爽的設計.

(下圖)位於二樓的兒童圖書館, 設有可讓兒童隨地坐甚或躺臥的區域, 真夠自由自在.

(下圖) 又可坐在窗邊靜靜看書.

 (下圖) 窗外是綠意盎然的圍村景色.

 (下圖) 閒日沒太多人, 非常清靜.


(下圖) 圖書館內設有戶外區域(右方), 不過天氣炎熱, 沒什麼人會坐出去.

 (下圖) 大樓內的體育館不是很大, 但在閒日仍這樣熱鬧, 顯然很受歡迎.

注意: 大樓的室內泳池由2013年9月11-10月31日會關閉維修, 不要白走一趟啊~



3 則留言:

  1. 好靚呀!之前同加拿大朋友去過沙田圖書館,朋友想影相,管理員有D惡咁鬧左我個朋友。你係點樣影到嫁?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係在好無知嘅情況下完成嘅~(影完先見到塊不准攝影告示),但既然影咗,就唔好浪費,大家一齊睇下啦!

      刪除
  2. 真係好靚呀! 圖書館還有運動設施, 動靜皆宜呀! ^^

    回覆刪除

不用登入也可留言~